Kan sudah ku bilang..

I was on the way back from work yesterday when he called :

Him : “u nak stripe biru, merah atau hijau?”

Me : “of coz la merah!”

Dalam ati punya la berbunga pk ada org tu tgh bersikap romantis nak belikan basikal utk aku..

Rupanya untuk dia..pfft

Then why la ask me what colour stripe I want…ishh

d new toy in the house

d new toy in the house

aku dok bergelut kat dapur memasak, dia bleh merayap sampai ke Klang beli this new toy..

Haa esok kalo nak beli roti canai for breakfast sila naik basikal, jgn naik moto. Terselamat sket lapisan ozon bumi kita ni.

P/S : muat jugak basikal ni dlm kete Kancil eh..Malaysia boleh!

6 Comments (+add yours?)

  1. ~Reena~
    Aug 07, 2009 @ 10:51:59

    Alah comelnya basikal! Nak jugak! Hehe.

    Reply

  2. Naja
    Aug 07, 2009 @ 11:54:53

    hahahhaa..apesal semua orang demam basikal ni weh..last week aku dah riki2 (laki aku snornyer) beskal harga 800 siap breakdisc bagai..aku suke je nak naik..tapi masalah nyer aku sian kat nasib basikal tu nanti sebulan dua lepas beli..sure tersadai tayar kempis rim karat kekekeke

    Reply

  3. dizzyfly
    Aug 07, 2009 @ 12:59:16

    errr…aku rasa ko yg komplen ko dah gemuk dan dia ajak naik beskal kan? apesal beli satu je?

    Reply

    • newlifenewbeginning
      Aug 07, 2009 @ 13:32:44

      dizzyfly: tu tanya la dia..somebody apparently has a new hobby, so the new hobby comes first before granting the wish of his wife

      Naja: aku pon tatau nape tetibe dia demam basikal..dari basikal, aku prefer superbike..lagi cun, lagi laju hehe. duit dia, bukan duit aku so skati dia..:)

      Reena: basikal pon bole comey ka..hehe kene letak riben kaler pink la ini mcm ahaks

      Reply

  4. farah
    Aug 07, 2009 @ 18:50:18

    mane la stripe nye?

    Reply

  5. redivivus
    Aug 10, 2009 @ 15:40:16

    aheh.. sabar aje la weh.. at least dia ada gak consider pendapat ko sebelum beli.. sayang la tuuuu.. by the way, untuk menambahkan rencah lagi, aku cadangkan ko suruh yr hubby pasang carrier besi kat belakang tu.. leh begendong petang² keliling taman.. romantissssss…

    Reply

Leave a Reply

