So. so. devastated!😦 tatau nak ckp camne dah.
Tu la padan muka tangan gatai sgt
- Niat suci murni ari ni sebenarnya was to surf on things to do in Bali. Tak bebetul belek lagi, tp masa aritu kat FB tanye Redang/Perhentian/KK/Singapore which is better, bukan main surfing nak compare which is best. Pastu arini tangan menggatal nak p tgk review hotel yg bakal kami menetap selama 5 malam di Bali, tp bila baca the reviews..I was so dissapointed tahap nak nangeh pon xleh kuar airmata huhu.
- Tahla..90% of the review was dissapointing about the condition of the room, the food, the overall ambience. I can close one eye on all of these if it is just a weekend gateaway, if it is located in Msia, if it is not for a special occasion. Bloody hell, it’s my honeymoon ok! Mr Fiance tried to pujuk me, said that kitorang bukannye nak spend 24/7 in d room, we’ll be going in and out pon..but stiiiiiiiilllllllllll, I want to have dat special feeling u know bile balik bilik rasa cam aaaaaahh bukan Arrghh!
- 4 star konon! urghh why laa..why!! tapi yg peliknya nape hotels in Indonesia are not as up to par as Malaysia’s hotels ek? Seriously masa I went to http://www.tripadvisor.com and searched for hotels in Malaysia, 90% of the reviews were very promising for each hotel but for Bali, setiap hotel mesti ada mixed reviews. Yang bagus, terlebih bagus. Yang teruk, teruk bebeno. Saiko laaaaaaa.
- Aku jadi emotional ni bukan ape, I have had this experience before at London somemore. 5 nights stay gak, my dad book a 3 star hotel je, 4 star tak mampu la kat sana wif d exchange rate. U know what we got? A room in the basement, bila tgk tingkap nampak tapak kaki org dok berjalan kat pavement, we had a toilet as small as the standard room in First World Hotel @ Genting, pastu takleh shower lelame coz nanti air akan bertakung and melimpah kuar. Breakfast was damn awful, everyday we are only served with toast and scramble eggs. Sigh and tu la..we spend most of our times outdoors but yet when we come back..tu la perasaan berat ati, sedey, tak puas ati sume ada😦
- Hmm xleh salahkan Airasia, mmg ape dorang promote tu betul. Xleh salahkan aku gak coz I was looking for a hotel that was strategic to Kuta and the main attraction and our budget was a maximum of 2K and dis hotel fitted the criteria. I din go to the extend at that time to really read the reviews on it coz when the word Holiday Villa & 4 star pops out, you’ll indirectly have high expectations kan?
- Nk carik hotel lain? cannot..sah duit burn kan coz we booked the hotel and flight together with AirAsia😦 jangan tanya aku la hotel mana kitorang bakal duduk nanti..sedey nak jawap. Pfft
How to sedapkan hati?
- Apa yg best kat Bali for us to look forward to if what we are about to face in regards to the hotel will be true?
- Makanan kat Bali ni cam kat Singapore ke? You have to ask what is halal and what is not ke most of the kedai makan is halal?
Tension dgn bunting kahwin
Dis was the draft received a couple of weeks back untuk bunting nanti, mamat tu suh la kitorang confirm between design A on the left or design B. Aku ckp nak design A, tp nama tu betuikan sket coz ada H kat ujung nama aku tu. Masa awal² mamat tu mmg ada ckp gambo takkan secantek kat pc coz dis pic was taken using a digicam bukannya DSLR yg dia punya resolution tu cantek. Aku ckp takpe, sokay..tu tak penting.
Tapi masa kitorang collect bunting tu last weekend, aku punya muka dah jadi cam org kena panau hang tau tak? merah je keliling muka aku, kat forehead, kat pp kat dagu..aku cam ehh awat muka Mr Fiance ok, tp muka aku cam suwey je? dorang kata pixel problem..tp kalo pixel problem and ko stretch muka aku ka apa ka, takkan xleh diphotoshop kut? dorang kata kat PC ok tp bila print jadi camtu..aku still cam iskkkkk..ye ke? coz muka Mr Fiance sama je, awat muka aku jadi cam ugly duckling je? aihh..
Mr Fiance konon nak pujuk ckp alaa..org takkan tengok punya nanti, buat syarat je pun bunting ni. Dia bole la ckp camtu dah muka die encem, tp aku? Aih. Nasihat aku..dah sampai wedding aku, jgn tengok muka aku kat bunting ni..mengeerikann!