Alternative?

Apa lagi alternative yang ada ye utk ada side income?

Kalo bole tanak la side income yang memerlukan modal yg tinggi coz mmg tak cukup $$$ pun skang ni

Pastu cam malas nak jual Xango, Herbalife, One Drop Perfume ni..coz rata² majority buat. Lately ni je aku tolong orderkan HL utk sesape yg berminat..amik sket untung je from my aunt. Tu pun less than RM50 pon..huhu takat leh isi minyak  je. Tp mende camni sume sementara je, ikut permintaan org. Kalo ramai org nak berdiet, bagus la. Kalo sume cam hangat² taik ayam je, skali beli pastu dah tak discipline, rugi gak kan. 

Malas gak nak join MLM lain cam Uptrend sume tu..

Then what ar..aku rimas la every month abeh licin gaji aku after dah allocate sana sini..nak la gak tgk baki yg memuaskan before the next pay masuk..

Any ideas?

3 Comments (+add yours?)

  1. ~Reena~
    Apr 08, 2009 @ 21:16:21

    Weii..Sama la..aku pun nak cari side income nak kawin ni.Sama gak tak mau jual Herbalife sebab ramai sangat dah jual.Aku interested dengan biz kawan aku, dia cakap bukan MLM tapi modal RM3k.Aku tak mau kacau saving sebab aku kenal sangat diri aku ni, kalau dah skali keluar tu, pastu mesti nak kuarkan lagi.Jom kita sama2 cari idea camna nak tambah side income.

    Reply

  2. ~Reena~
    Apr 09, 2009 @ 11:44:22

    Ha la.Tension tgk hang nak kawin dah, aku tak kawin lagi..Haha!

    Reply

Leave a Reply

