My 100th post!

Gile la tak sangka I can be this committed towards blogging. Kalo radio station ke TV station ke magazines ke sah² ada celebration kan? Radio station mesti do some big bash, pastu magazines ada bumper issue tebal² nak mampus. Aku? Nothing..hehe sorry peeps. Just the same rambling as ever.

Tapi saya ngantuk, ngantuk sgt. Tinggal 15min nak balik keje and saya dah menguap utk kali be bape ratus dah sejak pagi tadi. Berat sgt pale, nak pokpek pon tade mood..sian org yg dok click2 dlm blog ni tp tgk makcik ni tak bebel sengsorang hehe.

Tp i got one question la to ask..

KATNE EK NAK BELI JARUM PENITI?

serious punya soklan ni..kedai camne ek jual? mmg jarum peniti kan nama dia? haha blur aku

Aku bukan nak menjahit daaa..ni haa bile pakai tudung TR ni, d lipatan of the tudung tu tak kukuh la, rimas aku asyik² kene lipat je kalo kene tiup angin, tak pon masa tgh tunduk makan..ishh asal aku dongak je kene lipat lik tudung..lenguh tau tgn. Aku ni tak pakai anak tudung, so mcm tade foundation tudung tu nak sit still..so my last resort is jarum peniti ar. At least dpt kurangkan sket kecomotan aku ni bile pakai TR. 

Mana ek? kedai cam Sinma tu of coz la tade kan..hehe, takkan nak kene pegi pasar malam tempat org jual getah rambut murah² kut ek.

4 Comments (+add yours?)

  1. ~Reena~
    Feb 09, 2009 @ 22:53:40

    Aku rasa hang still kena pakai anak tudung eventho pakai jarum peniti.Baru TR tu tak ‘lari’.Ye laa..Tak kan nak cucuk jarum peniti tu kat kepala hang kot? Hehe.

    Beli kat mana aku tak tahu tapi yang pasti kat kedai jual alat menjahit such benang sume tu.Tapi kutip free je kat ofis aku.Haha.

    Reply

    • newlifenewbeginning
      Feb 10, 2009 @ 08:55:39

      Reena:
      aku takleh pakai anak tudung la weh..even aku beli hairband yg kaler itam tu kan, yg fabric punya, tak smp seminit bertenggek kat pale aku, pale aku dah berdenyut gile..pyh species migraine cam aku ni. tgk la camne, aku try gak..kalo xleh gak aa nasib ar..pakai sepit, kalo sepit pon tak jalan gak..haha tatau nak ckp pe dah

      Reply

  2. nad
    Feb 10, 2009 @ 08:55:17

    pasar malam pun x sure ade ke x jarum peniti tu😛..tapi mydin ade, kedai jual barang2 utk wat bunge telur ade, and kadang2 kedai runcit biase2 tu pun ade je jual bende alah jarum peniti ni..

    Reply

    • newlifenewbeginning
      Feb 10, 2009 @ 08:59:24

      Nad:
      yeah tu la, terpk gak masa mandi tadi haha..cam duh aku ni asyik kuar masuk kedai jual brg2 pengantin takkan laa jarum peniti tadak kuttt..*tepuk dahi sendiri* hehe.

      Reply

Leave a Reply

