Retail therapy..again!

Nowadays there’s nothing much for me to blab about..kalo bukan pasal hal family, it will be pasal wedding preparation..tu je la. Huhu. Last Saturday pepagi buta dh bangun dah nak antar my aunt and uncle plak pegi Tabung Haji, it was their turn to go to Mekah..reached there at 7am++ sepatutnya registration starts at 8.15am tp tah nape tah it was delayed for so long that even when we left at 10.30am pun segala urusan tak setel lagi. Kalo tak pasal Reena smsed me wif dat hot juicy news which I just had to call her nak tau alkisah tu dgn lebih lanjut..forever my eyes will be droopy menahan ngantuk ahaks. Tq Reena! ahaha.

And then in the afternoon, headed to Jalan TAR, Semua House, Jalan Masjid India konon²nya nak survey gifts and what nots but nothing caught my attention..so akhirnya sekadar teman Mr Fiance je la utk die beli pape utk his side. I need my mum la..aihh.

But for this entry below ahaa I know I dun need my mum’s consent hehe because I decided to buy another handbag..again. Ahaks and it’s not Coach, dun worry..I din splurge another 1K++ this time round..although I wanted to and have been eyeing on both of these bags Coach Heritage Stripe Tote and Coach Legacy Stripe Tote for god knows how long dah to the extend that I know that these bags people are selling it within RM1030-1250 range. I’ve even tried on the Heritage Tote at the Gardens just to have a feel of it pun tak beli² gak ni. Haha.

Coach Legacy Stripe Tote

Coach Heritage Stripe Tote

cantek kan? huhu..im now into beg yg besar so dat senang nak sumbat memcm mende..pastu tak tahan ar asyik sakit bahu je coz handbag berat sangat..ahaks..i dun care if Coach dah kuarkan the new range of handbags but these two handbags still memikat kalbu ku…but in the end, beg lain la yg gue decide nak beli..huhu

I bought this bag instead. It’s from Nine West and it’s only RM300++ huhu and its quite big and it can be matched with any attire, sooo I hope this bag is a great purchase la. (baru je bayar separuh je pun..haha poket dah kering tp nak jugak beli, dah gaji kang baru byr remaining balance) and of course, it’s bought online🙂

This weekend my VS top will arrive as well..saje menggatal nak beli membazir duit tak tentu arah..hehe..my supplier ordered a sweater, gue plak nyibuk order a Tie Front Babydoll Tee (aku ni mmg suke sket baju yg ada ribbon ni..nampak sweet hehe) mana tah gambar die, jap nak tunjuk. It was on sale, but bile dah convert ke MYR, shipping cost and what not beratuih jugak akhirnya. I chose the top in grey, but it was sold out, only pink is available like the pic shown below..

hmm ape lagi ek retail therapy that I have done? Ahaaa..this is not retail therapy la but a pampering session. My body is in need of a massage badly..mmg dah sakit sesangat badan ni sejak dari kenduri parents nak p haji sampai skang tak penahnya ada weekend yg bleh rest..asyik ke sana sini je. So one day at Gtalk, I was blabbing to my fren that I needed a body massage and she recommended this place which offers body massage at a very cheap price! and I tell u when u open this website Okra Spa , IT IS CHEAP! My fren went there 4 times and gave me good reviews, moreover it’s a home spa, strictly for females which makes it better. One-on-one session gitu. I’m going there this Friday..am taking a day off from work just to pamper myselffff……..*heavenly bliss* like helloo, 1hr 20min body massage and 30min of body sauna for only RM66 is freaking cheap ok..huhu. So ladies, ape lagi..jom arrr try pegi sini.

p/s : the best part is…all that I do above has gotten the approval of Mr Fiance. hik hik. 

10 Comments (+add yours?)

  1. purplediamante
    Nov 24, 2008 @ 16:23:38

    mieza,try tgk gifts/favors kat chowkit.tapi mcm susah sket nk masuk dlm pasar chowkit tuh if u unfamiliar with the market.i think dlm tuh lagi murah kot compare to jln TAR.

    Reply

  2. Twiggy
    Nov 24, 2008 @ 21:57:46

    omg rm66 sangat murah okeeyy!!!! kagum nih!!!
    you MUST tell me how it’s like, best ke tak best, buat review tau!😀

    Reply

  3. farah
    Nov 25, 2008 @ 07:47:26

    drpd u beli tote from coach baik beli dr ninewest…i bought this bag last month

    http://www.ninewest.com.au/www/166/1245879/displayproduct/casual-factor-medium-tote–1359100_handbags–1358846_.html

    serius lawa beg ni!

    Reply

  4. newlifenewbeginning
    Nov 25, 2008 @ 08:52:35

    purple:
    huhu yeah im not familiar wif d chowkit area..lagi pun malas tul nak kuar masuk kedai wondering around tatau ujung pangkal ni hehe..leteh!!

    Twiggy:
    ahah..yup2 i know, ur not the only one waiting for a review from me..*pressure*

    Farah:
    beg tu ada kat aussie je..huhu mmg la u ada choice, kat msia ni dahla choice ciput, so i’d just go watever there is online🙂

    Reply

  5. hanie
    Nov 25, 2008 @ 16:54:18

    haa sedapnyerrrr tgk beg2 tu😀 Sgt2 mengugat jiwa isk2

    Reply

  6. Ayu
    Nov 26, 2008 @ 21:54:35

    mmg murah la pakej tu. haruss pegi slalu.. n babydoll t tu pun sgt kiut… apetah lg kalo ko yg pakai. keh keh.. : )

    Reply

  7. ~Reena~
    Nov 27, 2008 @ 19:08:04

    Hang beli je beg Coach tu.Jangan byk cakap.Haha.

    Oohh..Itu news mmg PANASSSSS.Teettttt.Ur welcome! :p

    Reply

  8. andreeeeea
    Nov 28, 2008 @ 15:40:42

    oh…. niceeeeeee!

    Reply

  9. ~Reena~
    Nov 28, 2008 @ 20:04:21

    Alamak apsal sampai 3 kali aku post comment.Nampak sgt gla kuasa tahap vavavom.Haha.Tlg delete yg mn patut mieza.Ni mesti internet bengong.

    Reply

  10. farah
    Nov 29, 2008 @ 23:22:45

    xde la,aussie pun x byk choice je..td gi pavillion,mcm2 ada..best gak😉

    Reply

Leave a Reply

