Pampering time!

Despite the frantics and panic attacks about the wedding preparation, I still have time to pamper myself..especially in retail therapy. Online shopping of course, what else??

I bought myself Estee Lauder Travel Makeup Set for RM130 only!

tak ingat la ape barang² dia..haha lagi pon barang tu baru je sampai kat umah Mr Fiance smalam and I don’t have the record of the items on the pics, tp haa tu la die yang aku beli. Haha. Slaluenye kite org muda² ni relate Estee ni as product org tetua but ever since I used their product coz my mum bought the make up set for my hantaran last time, till this day mcm serasi je pakai. And memandangkan aku ni tak suke org poking behind my back or ngendeng tepi aku while I survey makeup mcm bebudak sales girl kat departmental stores and tak suke bila dorang buat dek kat kite mcm kite ni langsung tak layak nak pakai product yg dia “tolong jualkan” tu, baik aku beli online je..betul tak? Tade sape kaco aku haha. 

Haa pastu, I also bought myself 2 Tie Rack scarves jugak..RM130 melayang gak hehe. Tade gambo to show u..eh actually ada but it’s at that gurl’s blog la, malas nak link to her blog. And the items pun dah safely arrive 2 days ago gak kat Mr Fiance’s house (mmg rumah die slalue jadi mangsa online shopping aku ni coz umah die je yg slalue ada org hehe)

So today..am meeting Mr Fiance and will get all my goodies today..yeay!

I still haven’t lost touch with the shopping world u know😉

3 Comments (+add yours?)

  1. yumi
    Oct 23, 2008 @ 17:04:32

    bleh bg url nama you beli online??murah duh..hehehehe

    Reply

  2. newlifenewbeginning
    Oct 23, 2008 @ 17:12:46

    yumi:

    hey yumi, thanks for dropping by hehe. U tanye pasal Estee tu ke? haah murah gile..memula ingat nak bagi link tp budak tu dah delete link tu la dlm fotopages die coz the promo was until 19th Oct je utk dptkan harga murah and d gurl personally email me regarding the promotion..nasib I simpan pic ni, dats y I posted..kalo tak langsung tade hehe. Sowie!

    Reply

  3. ~Reena~
    Oct 23, 2008 @ 21:59:54

    Haaa.Bagus-bagus.Caiyok2! Hehe.

    Tunjukla tie rack tu.Nak tgk! Huhu.

    Reply

Leave a Reply

