Alkisah handbag – Part 2

Haha siap ada part 2 tu..tak tahan betul..

Do you all like to watch Channel E!? It’s Ch 712 for the Astro subscribers.

Both my fiance and I likes to watch that channel. I was the one who influenced him I guess because most of the time whenever he smses me while I’m at home asking me what am I doing..I will always reply back “layan Ch E la..ape lagi..” huhu.

I practically watch EVERYTHING that is aired. From the THS (True Hollywood Story) to the reality shows of Keeping Up With The Kardashians (dis is my ultimate fav show!) and of course the wacky, slamber badak tatau malu reality program of Kimora Lee Simmons huhu…Mr Fiance of course tak abeh2 suke tgk body Kim tu..for the obvious reasons of coz..ape ek die gelar adek beradek tu..haa “adek beradek suke tayang tetek” hahaha…and Mr Fiance ni has a taste for pompuan bengong kut. He likes KLS..he likes her product lines; Baby Phat and dah byk kali pun he askes me to try her out her handbags if available coz sebabnya “tade lagi kat Malaysia”..hmm betul jugak tu. He is more supportive of me buying her Baby Phat items rather than buying Coach..huhu. Satu benda aku suka pasal Mr Fiance ni, die tak banyak songeh. If he likes whatever I like, it will always be a thumbs up from him as long as it doesn’t involve his money that is. Pasal tu dok thumbs up je. Cuba kalo aku pau duit die..jgn harap la. Haha.

Fair enough. So, when I told him yesterday I wanna try out other US brands especially those that are not available in Msia like Jessica Simpson’s product line, Baby Phat..bersemangat la org tu suh try carik Baby Phat. So I did. Demi org tersayang kan..bukan senang nak do something that he likes, coz it has always been me buying or searching things that I like that he is also FORCED to like..hehe. Agaknya taste aku ni blunt sgt kut, he wants me to try out something more funky, divalicious and gedik haha. I found a few handbags, showed him the pics and he likes dis bag the most. Another thumbs up from him. So, demi Mr Fiance..I am buying this bag nak melaram tuk die..so here goes!

Cuba la kalo kite yg suruh laki tu  buat something for us, let’s say to change his dressing from the same old round neck tshirt to something nicer like..collared Tshirt ke, tukar baju keje from brand A to brand B ke..mesti berbuih2 mulut and kering air liur nak suruh dorang tukar kan?

melayang lagi ler duit haku ni…tu la pompuan, ape saja demi org tersayang kitorang sanggup buat. Haa so Mr Fiance..sila la puji saya ni lawa ye lepas pakai bag ni haha..*nak try jadi gedik ni*

8 Comments (+add yours?)

  1. ~Reena~
    Jul 31, 2008 @ 15:42:37

    Baby Phat actually dah lama famous kat sini rasanya.Tapi di kalangan budak2 yang minat hip hop la (I was one of them..Muhahahaa.Was ok.WAS).Especially masa hip hop tengah hot a few years ago.

    I like Channel E! too! Kita pun suka KLS’s reality show.Dia sempoi la.

    Untung dapat fiance yg supportive.Not like me.Malang btoi dapat bf yg tak supportive even tak involve duit dia pun.BENCI okay!

    Reply

  2. hanie
    Aug 01, 2008 @ 16:07:04

    heee…sudah dapat kah ini? Sgt beruntung…hehe tp kene duit sendrik yer? hoho yg penting puasssss hati…jgn putih mata udah la yer😛

    Reply

  3. es
    Aug 02, 2008 @ 20:28:16

    “and Mr Fiance ni has a taste for pompuan bengong kut. ”

    serious?

    and you are…?

    Reply

  4. newlifenewbeginning
    Aug 02, 2008 @ 20:32:26

    i am bengong gak my dear..:) tak caye cuba la tanye die..

    Reply

  5. ~aNiSr~
    Aug 03, 2008 @ 14:33:52

    dear~ kat ne beli ni? kat mesia ade ke? ahhahahaha~ saye pon dah angau ngan kimora tu😛 tapi chantekkk~ huhuhuu~

    Reply

  6. newlifenewbeginning
    Aug 04, 2008 @ 09:30:45

    hi anis..hehe kite beli online la mana lagi..huhu tadoknya kat msia but i heard die dah bukak kedai kat paviliion and the price is overrated?tatau betul ke tak coz i jarang sesgt pegi sana..

    Reply

  7. LIZA
    Aug 10, 2008 @ 22:57:43

    u beli kat manaaaaaaaaa??!! i sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

    Reply

  8. newlifenewbeginning
    Aug 11, 2008 @ 11:31:51

    mak eh excitednya u liza…hahaha..
    i beli onlineeeeeeeeeeeeeeeee..tp tak dapat lagiiiiiiiiiiiii coz i tak bayar abeh lagiiiiiiiiiii coz i pokaiiiiiiiii

    hahaha..hope dat answered ur question

    Reply

Leave a Reply

