Jom Layan Lagu




siti nurhaliza – wanita

Jom layan lagu ni..Iately ni since Cik CT kite ni telah bertukar status ke Puan CT ni, gue kureng minat lagu die dah..tak cukup umph. Dulu zaman die anak dara, masyuk abeh layan lagu2 die sume..hehe altho I dun admire her in person (except for her collection of LV handbags of coz), I like her songs especially the ballads..

So last week when I heard dis song on the radio..terus mcm wahey she’s on track, so terus dl lagu ni heheh..

so meh mari kite layan lagu ni…it can boost up ur day especially if ur having Monday blues, mcm bleh swing along to this song, ajak la sesape menari wif u..menggedik during lunch time nanti ke hahaha

huuuu…

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta tlah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang maha kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

(Korus)
Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

(Korus II)
Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

(Ulang Korus I)
(Ulang Korus II)

aaa… Ku wanita
aaa… Ku wanita….
Yang hanya perlu kau fahami

(Ulang Korus) (2x)

Oh apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

Wanita… woohoo..
Ku Wanita… ooo…
Wanita…  

Leave a Reply

